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  1. 紀要論文
  2. 文科
  3. 紀要/共立女子短期大学文科
  4. 第67号(2024年)

スポーツイベント・スポンサーシップを通じたTelstra 向けマーケティング提案 : 効果階層の観点から

https://kyoritsu.repo.nii.ac.jp/records/2000048
https://kyoritsu.repo.nii.ac.jp/records/2000048
e7cb3364-528b-4fd5-83b1-e0667691f061
名前 / ファイル ライセンス アクション
紀要67_5tano.pdf 紀要67_5tano.pdf (716 KB)
license.icon
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2024-02-19
タイトル
タイトル Marketing Proposals through Sporting Event Sponsorship to Telstra from the Hierarchy of Effects Perspective
言語 en
タイトル
タイトル スポーツイベント・スポンサーシップを通じたTelstra 向けマーケティング提案 : 効果階層の観点から
言語 ja
言語
言語 eng
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 Telstra
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 sporting event sponsorship
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 hierarchy of effects model
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 response process
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 persuasion technique
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
著者 田野, 恵

× 田野, 恵

en Tano, Megumi

ja 田野, 恵
ISNI

ja-Kana タノ, メグミ


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抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 This study aims to develop theoretical and conceptual frameworks to evaluate the effectiveness of sporting event sponsorship from the hierarchy of effects perspective.
The findings from comprehensive literature review present a guideline for designing successful sponsorship activities and contribute to rganizational practices.
Organizations have been investing in various forms of sporting events; however, it is a controversial aspect in the literature whether sporting event sponsorship really persuades consumers to change their behaviours.
In the Australian mobile telecommunication market, Telstra had established a strong market positioning and top of awareness, although they had
experienced declining in brand equity between the 1990s and early 2000s.
This paper explores how persuasion technique from response process works in terms of changing consumer behaviour and producing brand loyalty. Finally, to achieve the marketing objectives for Telstra, a strategic marketing campaign combined with sporting event sponsorship and message strategies is proposed.
言語 en
書誌情報 ja : 紀要
en : Journal of Kyoritsu Women's Junior College

巻 67, p. 39-61, 発行日 2024-01
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Ver.1 2024-02-14 05:11:56.339056
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