WEKO3
アイテム / 防災における目的設定とセグメント別アプローチ : ソーシャル・マーケティングの応用 / Kyoritsu business & economics review4_3Kinjo
Kyoritsu business & economics review4_3Kinjo
| ファイル | ライセンス |
|---|---|
|
|
![]() Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported (CC BY-NC-ND 3.0) |
| 公開日 | 2024-05-02 | |||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| ファイル名 | Kyoritsu business & economics review4_3Kinjo.pdf | |||||
| 本文URL | https://kyoritsu.repo.nii.ac.jp/record/2000152/files/Kyoritsu business & economics review4_3Kinjo.pdf | |||||
| フォーマット | application/pdf | |||||
| サイズ | 716 KB | |||||
| Version | Date Modified | Object File Name | File Size | File Hash Value | Contributor Name | Show/Hide |
|---|
.png)